Houzz Logo Print
dittebjes

Erfaring med grebsløse køkkenlåger

Ditte
8 anni fa

Nogen der har erfaring med grebsløse køkkenlåger ala det køkken på billedet- jeg tænker især på hvor nemme de er at åbne for børn, bliver skabene mere fedtede end dem med greb etc? Del gerne jeres erfaring :)

Park Slope brownstone · Maggiori informazioni

Commenti (2)

  • PRO
    Lurendal ApS
    8 anni fa

    Hej Ditte.

    På vores profil kan du se billeder af et grebsløst Ilva køkken, som vi har sat op og bruger selv. Det er godt nok med push-funktion, så der er slet ikke noget at gribe i overhovedet. - Men jeg tænker, at du kan bruge vores erfaring alligevel :)

    Vi er rigtig glade for det grebsfrie, og jeg synes ikke det bliver mere fedtet at se på. Hvis der skulle komme en fedtplet ell. lignende, så er det til gengæld meget lettere at køre en klud over, når det bare er én flade uden greb. Og når hele køkkenet skal rengøres, går det også meget hurtigere.


    Håber du kunne bruge kommentaren, og held og lykke med dine køkkenplaner :)


    Med venlig hilsen Rikke, Lurendal ApS


  • Birgitte Petersen
    8 anni fa

    Synes det er en god pointe Rikke med rengørring af låger. Synes ofte det er håndtag, der bliver mest beskidte og som folk ofte undgår eller glemmer i rengørring, så vil næsten tro at det grebfrie køkken er mere renligt og praktisk ;o)

Sponsorizzato

Ricarica la pagina per non vedere più questo specifico annuncio

Italia
Personalizza la mia esperienza utilizzando cookie

Houzz utilizza cookie e tecnologie simili per personalizzare la mia esperienza, fornire contenuti per me rilevanti e migliorare i prodotti e i servizi di Houzz. Premendo su "Accetta", acconsento all'utilizzo dei cookie, descritto ulteriormente nell'Informativa sui cookie. Posso rifiutare i cookie non necessari cliccando su "Imposta le preferenze".