Houzz Logo Print
webuser_8982865

what is the cost of this pool table

I'm looking for pricing for this contemporary pool table
Urban Loft Residence · Maggiori informazioni

Commenti (6)

  • PRO
    Century Billiards
    9 anni fa
    We can help you with pricing on this table. The price varies if you want aluminum with powder coat finish or stainless steel. We can get you an exact quote shipped/installed to your home, please email us at: info@centurybilliards.com
  • PRO
    Vision Billiards
    8 anni fa

    Please check out our premium European made solid wood convertible pool tables with tops. We, Vision Billiards, have many styles: http://balticbilliards.com/convertible-dining-fusion-pool-billiard-table-gallery/

  • PRO
    Fusiontables
    8 anni fa

    Vision Billiards I don't see any real Fusiontables on your website... To all be aware about copies...


  • PRO
    Vision Billiards
    8 anni fa

    We are not trying to claim that we sell Fusion tables. We sell premium European made (in Lithuania) convertible tables since 1998 and solid wood tables since 1988. We have more styles than Fusion including many modern styles. Fusion tables are excellent tables! Our tables are excellent tables too! We have different styles and a different price point. ..There are about 20 different convertible pool table manufacturers in Europe.

  • PRO
    Vision Billiards
    6 anni fa

    Please check out our newest addition to the convertible dining pool tables family; stunning, sleek and modern "Ultra" slimline convertible dining billiard table: http://visionbilliards.com/ultra-convertible-modern-dining-pool-table/

Italia
Personalizza la mia esperienza utilizzando cookie

Houzz utilizza cookie e tecnologie simili per personalizzare la mia esperienza, fornire contenuti per me rilevanti e migliorare i prodotti e i servizi di Houzz. Premendo su "Accetta", acconsento all'utilizzo dei cookie, descritto ulteriormente nell'Informativa sui cookie. Posso rifiutare i cookie non necessari cliccando su "Imposta le preferenze".