Houzz Logo Print
henkeberg

Bästa sommardrycken?

Henrik Berg
7 anni fa

Hallå!

Ska ha grillkväll i helgen med d fina vädret och vill gärna ha tips på bra svalkande sommardrycker att bjuda på. vad är er bästa sommardrink, trist bara med öl liksom.

Family friendly outdoor living · Maggiori informazioni

Commenti (13)

  • Fanny B
    7 anni fa

    Hej Henrik! Mitt tips är att om du har en fin drinkvagn, så kan du rulla ut den på verandan och låta dina gäster blanda sina egna drinkar! Kan vara både alkoholfritt och alkoholhaltiga drinkar :) Min favorit är roliga fruktbål!

  • Fanny B
    7 anni fa

    Typ som denna ;)

    Toronto Loft · Maggiori informazioni

  • mariannese
    7 anni fa

    Vi har alltid Pimm's som sommardrink. Barn och ungdomar får Trocadero som har nästan samma färg och med jordgubbar, gurkskivor och citron i glasen blir alla lika nöjda.

  • PRO
    LINDELLS BYGG.SE
    7 anni fa

    Rabarberdrink är en läskande god fördrink till sommarens trädgårdsfest. :-)

  • PRO
    Snickarbacken 7
    7 anni fa

    Prova Swedish Tonic! Det blir aldrig fel med en svalkande G&T

  • PRO
    Vinkla Arkitektbyrå
    7 anni fa

    Sangria!

  • PRO
    Brittiska Handelskompaniet
    7 anni fa

    Gin & Tonic med en grapefruktskiva istället för citron!

  • PRO
    Dahlquist Ta i Trä
    7 anni fa

    Vatten!

  • Carl Palmquist
    7 anni fa

    Mousserande + fläderkoncentrat + mynta är mycket fräsch fördrink på sommaren. Vill man spice it up kan man toppa den med lite gin.

  • Ingrid Boström
    7 anni fa
    Ultima modifica: 7 anni fa

    Godaste sommar drinken bjöd min dotter på till midsommar. O.P med brännhults citronjuice. Lite is i med en dillkvist? Super läskande faktiskt....

  • PRO
    Tak-renovering i Skåne
    7 anni fa

    Vatten, vatten vatten!:)

  • PRO
    Green Wood AB
    7 anni fa

    Just d vatten!

Sponsorizzato

Ricarica la pagina per non vedere più questo specifico annuncio

Italia
Personalizza la mia esperienza utilizzando cookie

Houzz utilizza cookie e tecnologie simili per personalizzare la mia esperienza, fornire contenuti per me rilevanti e migliorare i prodotti e i servizi di Houzz. Premendo su "Accetta", acconsento all'utilizzo dei cookie, descritto ulteriormente nell'Informativa sui cookie. Posso rifiutare i cookie non necessari cliccando su "Imposta le preferenze".